Forum Świat widziany przez okulary Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Postacie do RPG Fantasy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Świat widziany przez okulary Strona Główna -> RPG Fantasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neco
God
PostWysłany: Czw 10:06, 13 Paź 2005 Powrót do góry


Dołączył: 12 Paź 2005

Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek

W tym dziale będziemy zamieszczać swoje postacie do RPG Fantasy. To, co ma się znaleźć w ich życiorysie jest przedstawione w poście pt. ,,Uwaga!'' Dziękuję za uwagę.



Imię: Elwira
Nazwisko: Concre
Wiek: 153 lata elfie, ale wygląda na ok. 22 ludzkich
Rasa: Mroczny elf z bagien
Klasa: Mag Mrocznych Sztuk

Historia: Sierota. Tak słyszała do niedawna. Jednak wyjawienie tajemnicy w liście od jednego ze Starszych, który napisał to przed śmiercią zmieniło jej życie. Równiez wizyta u królowej syren, która ujawniła jej kilka rzeczy, poplątała jej życie. Kiedyś myślała, że jest sierotą, ale teraz nawet to jej zabrano. Nie wie już kim jest. Jest pewna tylko miłości do Brethela-elfa, ale to nie pocieszenie. Ona nawet nie wie, czy może liczyć na odwzajemnienie uczuć.

Umiejętności: Od 50 roku życia uczęszczała do Mrocznej Szkoły Magii. Nie przykładała się zbyt do nauki, gdyż przychodziła jej przeważnie z łatwością. Czasami tylko siedziała dłużej nad książką. Myśli, że zna większość zaklęć, które potrafi dobrze wykorzystywać. Tylko przeciw wrogowi, ale nie przeciw słabszemu.

Charakter: Mroczny elf ma trudne życie. Jednak bagienne jeszcze bardziej. Muszą uważać, gdyż zły krok i wciąga ich bagno. Przez trudne dzieciństwo stała się oschła. Uważa się za lepszą i gardzi słabszymi. Mimo wszystko w głębi serca jest dobra i wrażliwa, ale realność świata nie pozwala jej na rozczulanie się.

Herb rodu: Nazwa jej rodu to: Aiedail co znaczy gwiazda poranna. Jej herbem jest biała róża z kolcami. Z jednego z nich spływa kropla czerwono-czarnej krwi. Krwi mrocznego elfa bagiennego. Elwira nie wie czemu akurat tak jest. Czasem na jej sztylecie kropla krwi robi się wyraźniejsza, a czasem prawie jej nie widać. Szuka osoby, która by jej pomogła w rozwiązaniu zagadki.

Ulubiona broń: Ciągle ma przy sobie swoją laskę, którą dostała z okazji ukończenia szkoły magii, jako pełnoprawny czarodziej. Dzięki niej może wykonywać skomplikowane i złożone zaklęcia. Bez niej również może czarować, ale niestety nie te trudniejsze zaklęcia. Jedak jak przeciwnik jej odbierze laske to ona łatwo może ją przywołać. Przecież nie jest to złożone ani skomplikowane zaklęcie.

Słabości: Nikt nie jest idealny. Elwira nie może pozwolić żeby w jej sercu zapanowała nienawiść. Wtedy potrafi zmienić swoją postać i staje się zła. Jednak wystarczy, że zaszyje się w jakimś spokojnym i cichym miejscu i się uspokoi, a wraca do normalnej postaci. Potrafi zranić słowami, a później nie wie jak przeprosić.

Ciekawostka: Ma pewien pierścień, który wedłgu słów królowej syren, ma jej w czymś pomóc. Nie wie dokładnie o co chodzi, ale wkrótce zagadka zostanie rozwiązana. Ale za to dojdą nowe...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Neco dnia Pon 11:14, 26 Cze 2006, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Sakura
Stały bywalec
PostWysłany: Czw 15:21, 13 Paź 2005 Powrót do góry
Stały bywalec


Dołączył: 12 Paź 2005

Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konoha-Gakure



Imię : Merenwen
Nazwisko Rodowe : Tasartir
Wiek : 16
Rasa : Pół-Elf [ Leśny Elf - matka ; Człowiek - ojciec ]
Klasa : Wojownik / Mistrz Miecza

Historia : Urodziła sie w przepięknym lesie. Nie znała swego ojca. Przez 4 lata była otoczona opieką Elfów i lasem. Czesto jej matka - Nessa ,powtarzała ,że jest ich ostatnią nadziją. Po mimo ogromnej wiedzy ,która podobno odziedziczyła po ojcu nie rozumiała nic z tego.
Pewnego dnia gdy Merenwen kończyła 4 wiosny do Pałacu Elfów wdarł sie Mag ,który porwał matke dziewczynki.
Elfy postanowiły ,że czym predzej zaczną szkolić Merewen na wojownika. Leśne Elfy były w tym najlepsze.
Jednak gdy mijała 13 wiosen pół Elfki pojawił sie tajemniczy Wojownik ,który odebrał Merewen siłą.
Od tego czasu dziewczyna nic nie pamięta. Wojownik użył magii ,któa skutecznie zniweczyła jej poprzednie wspomnienia pozostawiając nabytą wiedze i umiejętności.
Podróżują oboje. Merewen jest pod kontrolą mężczyzny.

Umiejętności Bojowe : Pół Elfka prefekcyjnie jak przystało na wojownika włada każdą bronią. Żadna technika wal nie jest jej obca.
Jednak jej ulubionym jest Elfi Miecz. Bogato zdobiony szafirami. Nie pamięta skąd go ma. Jedynie wojownik wie ,ze jest to własność jej matki.
Merewen jest zwinna i wyjątkowo szybka. Potrawi w małym stopniu włądać ruchem powietrza przez co czesto utrzymuje przeciwników na odległość.
Posiada geny elfów dlatego ma bardzo wyostrzone zmysły.
Nikt nigdy nie pokonał jej w walce mieczem czy choćby sztyletami.
Umie również bardzo dobrze walczyć wrecz.

Charakter : Merewen jest samotniczką , woli działać w pojedynke żeby nikogo nie narazić. Nie ma zaufania do nikogo oprucz Wojownika - Carvena. Jest tajemnicza. Czesto ironizuje. Nie lubi wtrącać sie w sprawy nikogo.Trzyma sie bardziej na uboczu. Jest typową indywidualistką. Bywa rownieź kokieteryjna. Bawią ją meżczyźni ,którzy sie w niej zakochują, a było ich sporo ,ponieważ pół elfka jest obdarzona niezwykłą urodą.
Sama nigdy nieuległa wdziekowi meżczyzn, któży prubowali szcześcia u niej.

Inne : Dziewczyna ma przepiękny głos ,który potrafi złagodzić najtwardsze serce.
Umie odczytać i użyć każdy język. Nawet martwe elfie. Potrafi również rozmawiać z naturą.
Wszystkie napotkane Elfy powtarzają jej ,że jest łudząco podobna do Luthien. Elfiej księżniczki z 1 ery ,która była bardzo poteżna oraz ,która poświeciła własną nieśmiertelność za życie jej ukochanego.

Ulubiona Broń : Ulubiona bronią Merewen jest długi Elfi miecz. Starannie wykonany ,który jest niezniszczalny ,i który może być jedynie trzymany i używany przez swego właściciela.

Znak Rodowy : Jest w nim " Kul Eithel " Co oznacza " Złotoczerwone źródło ". Powszechnie ród Tasartir był uważany za jednych z najpotężniejszych Elfów. Złoto oznacza potęge i szlahetność ,a czaerwony wylaną krew oraz wiedze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Usagi
Pierwsze kroki
PostWysłany: Czw 19:51, 13 Paź 2005 Powrót do góry
Pierwsze kroki


Dołączył: 12 Paź 2005

Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

MOja postać ^^



Imię Prawdziwe: Meril
Nazwisko Rodowe: Lanthir
Nazwisko, Które Zna: Brin
Wiek: 16 lat <niecałe>
Płeć: kobieta
Rasa: Elf Słońca
Klasa: Mag / Mistrzyni Miecza
Podklasa: Mag Słońca

Historia: Meril urodziła się wśród elfów słońca. Niestety zaraz po jej urodzeniu miasto zostało napadnięte przez armię orków. Jej matka chcąc ją uratować wzięla swą klacz i ruszyła na poszukiwanie stolicy miasta elfów słońca. Nikt niewiedział gdzie ono jest. Kobiecie na szczęście udało się przekazać dziecko elfom. Chwile później orki ją porwały. Meril wychowywała się wśród elfów słońca wyższego rodu. Miała tam przybranych rodziców. Wyrosła tam na śliczną, młodą elfią damę. Pobierała tam nauki od mistrzów magii słońca i mistrzów walk. Ale to wszystko co dla niej robiły elfy przerastało ją. Domyślała się iż niejest stworzona do życia w luksusach. Pewnego dnia usłyszałą iż niejest córką swych przybranych rodziców... Wieczoru gdy sie tego dowiedziała, uciekła z miasta zabierając ze sobą Słoneczny Łuk, Miecz Słońca i Sztylet Jasności...

Umiejętności bojowe: Meril jest doskonałą wojowniczką. Świetnie walczy wręcz, lecz nie lubi tego. Znacznie bardziej lubi posługiwać się w walce mieczem. Nikt jej jeszcze nie pokonał. Celnie strzela z łuku. Potrafi zrobić układ skomplikowanych akrobacji, a i tak strzeli celnie... Walczy również sztyletami lecz i tego nie lubi. Meril potrafi władać Magią Słońca. Jest to juz zanikająca sztuka magii. Kultywuję się ją już tylko wśród elfów słońca, a tych niepozostało wiele. Meril jest jedną z ostatnich elfów, które zostały nauczone tej sztuki magii. Nikt poza elfami słońca niewie czym jest Magia Słońca. Żadna żyjąca osoba nie wie czego można się po tej magii spodziewać, ani jak silna ona jest. Elfka potrafi poruszać się szybciej niż słońce...Jest zwinna niczym kot i przebiegła jak lis... Potrafi skakać bardzo wysoko i nadludzko szybko.

Specjalna Broń: Meril uciekając z miasta elfów zabrała ze sobą Słoneczny Łuk, Miecz Słońca i Sztylet Jasności. Wszystkie te bronie są niezniszczalne. Nawet po długiej walce sztyletem bądź mieczem niema na nim ani jednego zadrapania. Gdy ktoś inny prócz Meril dotknie którejś z tych broni zaczyna ona lśnić oślepiającym blaskiem, przez który widzi tylko elf słońca. Każda z tych broni jest lekka i poręczna, tak że możne walczyć nimi w każdych okolicznościach.

Charakter: Meril uparta jak mało kto. Jak się uprze to nikt z nią niewygra. Jest bardzo silna i energiczna. Są w niej potężne złoża energii. Jest miłą, roześmianą dziewczyną. Czasem jest agresywna... Ale żadko sama atakuje. Lubi bawić się uczuciami mężczyzn, którzy ze względu na jej niespotykaną urodę poszli by za nią na koniec świata. Ma w sboie coś dziwnego. Coś co przyciąga do niej ludzi. Jest to jej wewnętrzny blask bijący aż na zewnątrz. Meril jest wrażliwa, lecz nie lubi okazywać uczuć...

Inne Umiejętności: Potrafi mówić, czytać i pisać w każdym znanym na świecie języku. Umie przebić się przez umysły ludzi. Lecz nierobi tego gdyż sama niechciałaby by ktoś grzebał w jej umyśle. Sama potrafi stworzyć wokół swego umysłó mur tak silny, że nikt go nieprzebije... Nawet mistrzowie w tym fachu. Jak każda lefka ma śliczny głos, lecz jako elfka słońca ma głos z którego wręcz bije blask. Potrafi godzinami śpiewać wciąż tak samo melodyjnym, dźwięcznym głosem.

Wiedza: Meril zawsze lubiła się uczyć. Ma historie imperium i elfów w małym palcu. Lubi czytać, bo wie iż z ksiąg można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Ma bardzo dobrą pamięc i niestety jest pamiętliwa...

Wyglad zewnętrzny i znaki szczególne: Meril jest wysoka i szczupła. Ma włosy do pasa, koloru jasny blond. Gdy jest na słońcu świecą one oślepiającym blaskiem. Jej skóra lśni niczym słońce odbite w tafli wody. Jest ona delikatna niczym płatki róż. Ma błękitne oczy o nieopisanej głębi. Chodzi w prostym stroju co jeszcze bardziej podkreśla jej urodę. Elfka ma na między łopatkami herb rodowy. Nie wie z jakiego rodu się wywodzi, gdyż niezna swego prawdziwego nazwiska...

Herb Rodowy Meril: herb znajduje się pomiędzy łopatkami; jest to róża otoczona falą wody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Usagi dnia Wto 16:08, 18 Paź 2005, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Bunny
Pierwsze kroki
PostWysłany: Sob 12:21, 15 Paź 2005 Powrót do góry
Pierwsze kroki


Dołączył: 15 Paź 2005

Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ok oto moja postać^^

[link widoczny dla zalogowanych]


Imię - Rose
Nazwisko - Mitari
Wiek - 14,5
Rasa - człowiek
Klasa - Złodziej/mag
Zawód - Piosenkarka

Historia -Rose urodziła się w mieście zwyanym Taranell.Było to bardzo małe miasteczko leżące kilka kilometrów od Treshin.Było małe lecz piękne.Wszędzie znajdowały się ogrody i pośrodku ogromnego placu ogromna bibloteka która służyła również za zamek.Wszyscy ją tam szanowali i lubili gdyż poprawiała wszystkim humor i pomagała miastu.Była bardzo barwną postacią miasta.Codziennie rano wychodziła z domku w którym mieszkała i kradła staremu Bernardowi jabłka.Ten strasznie się złościł lecz mimo to lubił Rose.Dzięki zdolnością telekinezy mogła robić różne figle i psoty mieszkańcom miasta a także dzieciom wieku.Czasem nawet uciekła przed strażami Taranell lecz ona się ich nie bała.Bawiła się z nimi w berka.Kradła księgi magom i hełmy strażnikom.Wszyscy ze śmiechem ją ścigali lecz ta gdy jej prześladowcy się zmęczyli oddawała skradzione rzeczy.Żyła w tym mieście bardzo optymistycznie i wesoło.Pewnego dnia główny mag Taranell który zamieszkiwał zamek został porwany.Wszyscy mieszkańcy zostali wezwani do bibloteki.Po mimo młodego wieku Rose obiecała znaleść maga i przyprowadzić do Taranell.Od tych słów wyruszyła w podróż by dopełnić swoją misje.Nigdy nikomu nie mówiła swojej histrori.

Umiejętności -Rose świetnie włada mieczem i sztyletami.Nikt jej nigdy w tym nie pobił.Ponieważ jest złodziejką jest niezwykle zwinna i szybka.Ma kocią zręczność i jest szybka jak wiatr.Jest także świetną czarodziejką i świetnie posługuje się kijem.Jest także telekinetyczką.Rose pięknie śpiewa i tańczy.

Specjala broń -Rose ma amulet dzięki któremu może wskrzeszać i leczyć ludzi.A także kryształ dzięki któremu zwiększają się wszystkie jej umiejętności

Charakter -Rose jest niezwykle szalona i roztrzepana.Jest wielką optymistką i ma ogromną nadzieje.Cały czas dowcipkuje i śmieje się.Potrafi każdemu poprawić humor.Jest najbardziej optymistyczną postacią w drużynie.Jest także bardzo odważna.

Wygląd -Na szyji ma trzy amulety o różnych długościach.Pierwszy jest najkrótszy i to jest ten magiczny amulet.Drugi,średni to amulet z godłem Candelkeep.A trzeci to złoto-czarny krzyż.

Godło Taranell -Godłem Taranell który jest przedstawiony na amulecie Rose są dwie czerwone róże które owijają się wokół księgi.

Reputacja i zawód -Rose jest słynną piosenkarką i aktorką.Na całym świecie ma wielu adoratorów z powodu swojej sławy.Wszyscy postrzegają ją jako najbardziej szaloną i najmłodszą z piosenkarek oraz aktorek.Wszyscy ją znają,i każdy wie przynajmniej to że jest świetna w tym co robi.Każdy kto ją zauważy zaczyna do niej podbiegiwać i prosić by coś zaśpiewała.Jest naprawde bardzo sławna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bunny dnia Nie 13:02, 26 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Vala Vilya
Pierwsze kroki
PostWysłany: Sob 15:31, 15 Paź 2005 Powrót do góry
Pierwsze kroki


Dołączył: 12 Paź 2005

Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Deep of Heaven


Imię: Samara (dla przyjaciół Sam)
Nazwisko: nieznane
Wiek: 19
Rasa: człowiek
Klasa: Mag

Historia: Samara urodziła się w małym miasteczku. Jej ojciec był żołnierzem i właściwie widziała go kilka razy w życiu, a matka była niezwykle chorowita. Sam pomagała jej na każdym kroku. Pewnego dnia dowiedziała się, że jej rodzice się rozeszli i że matka chce się jeszcze raz pobrać... Złamało jej to serce. Uciekła z rodzinnego miasteczka i ruszyła w świat... Na początku zajmowała się historią, była asystentką jednego kronikarza. Potem jednak spotkała pewną osobe i to zmieniło jej życie... Od tamtego czasu w jej ciało wnikły zaklęcia mistycznej magii i Samara zanjomała się tylko tym. Doskonaliła je przez 8 lat, aż stała się mistrzem w tej dziedzinie.
Oczy dziewczyny zmieniają kolor w zależności od czrów, jakich używa. Na dodatek jej zaklecia nie są przedmiotami, są żywe, doradzają jej, pocieszają, pomagają...
na plecach pomiędzy łopatkami Sam ma znak w kształcie czarnego węża, o którym nikt nie wie. Najdziwniejsze, że znak w niektórych sytuacjch plonie żywym ogniem, a w niektórych znika. Nigdy nie wiadomo w jakich.

Umiejętności: Samara jest mistrzynią magii. Nie używa żadnej broni, ale jej zaklęcia w zupelności jej wystarcza. Zna też większość języków i jest obeznana w historii. Sam jest niezwykle inteligentna, ale niezbyt silna fizycznie.

Charakter: Jest niezwykle odpowiedzialna i troskliwa. Uwielbia dziecie i zwierzęta, a z naturą jest prawie jednością. Odznacza się nieprzeciętną odwagą. Ma coś w sobie, co przyciąga ludzi; nie tylko niezwykłą urodę, ale urok osobisty i wewnętrzną siłę.
Jest też niezwykle wrażliwa. nie cierpi zabijać, chociaż ma w sobie potężnew zaklęcia śmierci.

Nazwa rodu i herb: Samara nie wywodzi się z zadnego rodu. Tk jej się przynajmniej zdaje...

Ulubiona broń: Samara nie używa broni. jednak znakomicie posługuje się magią, a jej ulubionymi zaklęciami są zaklęcia latania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Argetlam
Pierwsze kroki
PostWysłany: Czw 16:37, 17 Lis 2005 Powrót do góry
Pierwsze kroki


Dołączył: 17 Lis 2005

Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5



Imię: Argetlam (Srebrno ręki)
Nazwisko: -
Wiek: 31
Rasa: Człowiek
Klasa: Zabójca

Historia: Srebrnoręki urodził się w portowym mieście na północy kraju. Jego rodziców dosięgnął trąd, chłopak musiał uciekać z miasta w wieku 15 lat z powodu prześladowań związanych z chorobom jego rodziców. Na bezdrożach znalazł go jeden z biedniejszych książulków impotentów i przygarnął jako swojego syna. Tam Argetlam nauczył się sztuki skrytobójstwa poniewa jako przygarnięty syn nie miał żadnych praw do tronu Razz a jako "dyplomata" mógł się przysłóżyć ojcu. Został również przeszkolony w bronieniu się przed magią jednak nie mógł się nią posługiwać (jego Moc sprawiła że nie mógł nauczyć sie innej Magię). Apropo jego Mocy to było to Rozumienie czyli potrafił rozmawiac ze zwierzetami lecz nawiazanie z nimi wiezi moglo skonczyc sie zamiana w zwierzecie. Gdy miał 24 lat ojciec wysłał go na pierwszą misję. Do 27 roku Argetlam pracował na ojca jednak zdecydował się uciec od takiego życia. Wziął najlepszego konia ze stajni łuk zestaw do preparowania trucizn i wyjechał w świat. Postanowił trzymać się z dala od dużych miast podczas podróży poznał wilka i nazwał go Ślepun.

Umiejętności: Dzięki szkoleniu na skrytobójce poznał się na truciznach i odtrutkach ale również umie posługiwać się łukiem umie również walczyć dwoma mieczami jednak zdecydowanie bardziej woli łuk, dzieki Rozumieniu potrafi porozumieać się ze zwierzętami i odpychac ludzi samą myślą jednak ta umiejętność nie jest akceptowana przez ludzi i gdy kto by sie o tym dowiedzial potraktowaliby go jak męską wiedzme Razz, potrafi chodzic tak by nikt go nie zauwazyl

Charakter: Dba wyłącznie o zwierzęta i o siebie, nie interesuje go los ludzi, polubił krasnoludy podczas swoich podrózy. Walczy ze spokojem i opanowaniem, nie lubi konfrontacji 1vs1 woli uderzac z zaskoczenia, nie jest zbyt odwarzny jednak jesli chodzi o jego interesy lub o kogos kto jego zdaniem jest godny zaufania nie dba o siebie.

Nazwa rodu i herb: Podczas pobytu na zamku u "ojca" utrzymał własny herb Ręke ze srebrnym znakiem, nie pochodzi z rzadnego rodu jednak książę kazał mu mówić że pochodzi z rodu Fealisków mniej znanego rodu jednak niektórzy z jego członków wybili się i dokonali wielkich czynów jednak czyny te przywłaszczyli sobie inni, jego prawdziwym herbm jest znak na ręce.

Ulubiona broń: Łuk i trucizny jezeli do broni mozna zaliczyc jego wilka to to jest jego najulubiensza bron Smile

Wady: Boi się większych skupisk ludzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Argetlam dnia Sob 11:44, 25 Lut 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
aore16
Angel
PostWysłany: Pon 20:05, 30 Sty 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ciechocinek CITY

AORE

[link widoczny dla zalogowanych]

Imię: Aore(po pra-babce)
Nazwisko: Kelback
Wiek: 20lat
Rasa: pół elf bordoński(pon. matka Luna-człowiek , ojciec Bordon-elf)
Klasa:władca miecza

Historia:

Pochodzi z małego miasteczka Alorin, jej ojciec zginął na wojnie, a matka broniąc miasta poległa wraz z innymi. Gdy miała 2 latka została wzięta do domu dziecka, w którym się wychowywała do 6 roku życia z dala od swojej rodzinnej miejscowści. Kiedy adoptowała ją przyjaciółka jej matki miała już 14 lat. Przez nastepne lata podróżowała po świecie ucząc się różnych sztuk walki i poznajac najrozmaitszych ludzi. Jej zastępcza matka nazywała się Selena , to od niej Aore nauczyła sie podstawowej wiedzy i dostała od niej srebrnego wilka który nazywa sie "Rayna" , Aore nazwała go tak poniewasz jej wilk posiada piękne szmaragdowe oczy.
Oto jego zdjatko:
[link widoczny dla zalogowanych]

Charakter:
Aore jest dziewczyną, ktora nie miała łatwego życia, więc jest twarda jak skała w sytuacjach, które akurat tego wymagają, ale w sytuacjach ogólno życiowych jest niesamowicie troskliwa i opiekuńcza.

Umiejetności:
Posługuje się najczęściej mieczem, ale umie również najróżniejsze zaklęcia.

Ulubiona broń:
Ulubiona bronia Aore jest jej miecz którym posługuje sie ze wspaniala zręcznoćia i jak dotychczas wygrywała wszystkie pojedynki.
Posiada tagże zdolność posługiwania sie strzałami i łukiem.

Znak i nazwa rodowa:
Jej nazwa rodowa to "Erben" co dosłownie oznacza "śnieżno-biały" a jej znakiem rodowym jest biały jednorożec stojący na tafli wody,
oto on:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez aore16 dnia Pon 17:06, 26 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ray Ikubashi
Pierwsze kroki
PostWysłany: Czw 11:36, 22 Cze 2006 Powrót do góry
Pierwsze kroki


Dołączył: 21 Cze 2006

Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

To moja postać :
wygład tutaj, bo nie umiem zamieszczac w poscie =/
[link widoczny dla zalogowanych]

Imię : Muramasa
Nazwisko : Mitsuda
Nazwisko, które sobie nadał : Sinner
Wiek : 18lat
Płeć : Mężczyzna
Rasa : Człowiek
Klasa : Zanikający/Chempion


Historia : Urodził się w japońskiej wiosce Ryoichi. Od młodych lat uczył walki rękoma, gdyż jego ojciec był mnichem i bardzo dobrze posługiwał się mocą swoich rąk. Muramasa w ósmym roku życia zaczął uczęszczać do „Studium Zanikania”, dzięki temu stał się jednym z „Zanikających”. Od kiedy pracował w pralni odkładał na swój ubiór w jakim obecnie chodzi.
Pewnego dnia jego ojciec wracał z pracy do żony i dziecka, a pod jego domem czekali wysłannicy Huang-Hu szkoły ninja, którzy przyszli zwerbować jego ojca, ponieważ bardzo dobrze walczył. Yasunori (ojciec Muramasy) zignorował ich prośbę i zmierzał w stronę drzwi. Jeden z ninja wyjął swoją katanę i przeszył plecy Yasunori’ego, Muramasa miał wtedy 10 lat. Obiecał umierającemu ojcu zemstę na Huang-Hu, lecz był wtedy za młody.

Umiejętności bojowe :
Nikt nie dorówna mu walce na pięści, dzięki ciężkiemu treningowi jego ręce są tak mocne, że przy uderzeniu w jakąkolwiek materie nie czuje bólu. Ma też umiejętności Zanikania, dzięki czemu może się poruszać wśród cieni, a gdy mu pasuje znienacka zaatakować ofiarę, te 2 umiejętności wspaniale współpracują, ponieważ silne ręce i moc zanikania dają mu ogromna przewagę nad przeciwnikami.

Charakter :
Muramasa jest praworządny zły, czyli rządzi się własnymi prawami, ma wielki szacunek do natury, ponieważ wierzy w Shinto, czyli Duszki lasu, wody, ziemi, ognia itd. Troszczy się o zwierzęta patroluje las w poszukiwaniu kłusowników. Gdy znajdzie kłusownika bezwzględnie zabija go. Nie ma przyjaciół, jest zamknięty w sobie po stracie ojca to już 8 lat kiedy go stracił. Ma nadzieje, że znajdzie swego przyjaciela, bratnia dusze, który go zrozumie .Nadał sobie przydomek „Sinner”, czyli grzesznik, grzeszący. Za pokonanie Spiżowego Smoka dostał amulet astralny, niewiele osób go posiada, jest on symbolem męstwa. Nosi go na swojej szyji.

Herb : Jego herb to płonąca tarcza z dwoma rękawicami, przy których jest kilka ogniw łańcucha, nazwał swój herb Kira’Qual od nazwy jednej z jego rękawic, jego ród to Obadhai’Noasada, wywodzi się z Chin z dynastii Ryuong. Swój herb ma wytatuowany na plecach

Ulubiona Broń : jego rękawice Kira’Qual i Kira’Urshak, słyną z tego, że płynie w nich ogień piekielny, zadają ogromne obrażenia.

Wady : Gdy się wścieknie nie panuje nad sobą..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Świat widziany przez okulary Strona Główna -> RPG Fantasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare